Re: Odp: Ceny za abonament na lacze stale o predkosciach np. 128, 256 lub 512Mbit/s?

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Mon 26 Feb 2001 - 08:51:23 MET

On Wed, 21 Feb 2001 15:47:21 +0000 (UTC),
wojboj_at_beorn.media-com.com.pl (Wojtek Bojdo/l) wrote:

>Przepraszam.. czy japisze po polsku czy po japonsku ?
>Przeciez z tego co napisalem to nie wynika, ze sie NIE DA..
>bo znam np. firme OpenNet, ktora ma szkielet na gigabit ethernecie..
>i oni spokojnie moga dac ci nie 155M tylko 1Gb..
>ale to jest predkosc DO ICH SZKIELETU.

tia, tylko ze TelEnergo szkieletu nie posiada z tego co mi wiadomo, a
jedynie oferuje uslugi dzierzaw lacz punkt-punkt o gwarantowanej
przepustowosci
Wystarczy wydzierzawic lacze o okreslonej predkosci (mniej niz 2Mbps
nie daja) do zadanej przez nas sieci szkieletowej i juz :->

>Ja moge osobie, ktora pytala tez sprzedac lacze 115200 asynchroniczne
> do mnie do domu..
>zaloze sobie na jego koszt linie telefoniczna.. sdi.. i dam mu lacze
>115200 za .. powiedzmy 200zl/mies.
>
>--
>Wojciech Bojdo/l wb4156-RIPE
>http://www.wojboj.eu.org wojboj_at_lp.net.pl
>Popelniac bledy rzecz ludzka... przyznawac sie do nich niby tez.

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |