Re: 366 zł za 128 kb/s z CIR-em 16 kb/s czy warto?

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Mon 26 Feb 2001 - 08:51:25 MET

On Wed, 21 Feb 2001 19:21:12 +0100, Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Nie wiem z czego sie tutaj cieszyc .

z tego ze w ogole oferuje jakas usluge, ja na ich miejscu kosilbym
dalej za dial-up

>CIR 16kb/s to przeciez jest 1 kB/s

nie 16 tylko 8, co daje 512bps na pojedynczego usera, czyli jakies 64
bajty na sekunde, calkiem przyzwoita predkosc do pracy terminalowej,
no moze troche zwalniac biorac pod uwage narzuty protokolow

Na dial-up-ie oni uwazaja ze gwarantuja 9600bps i jakos ciezko jest
znalezc miejsca (nie pisze ze ich nie ma, chociazby linia telefoniczna
znajdujaca sie jakies 2 metry od mojego komputera) gdzie to nie jest
spelnione, a ludziska narzekaja ze nie idzie im 48000 tylko mniej
(autentyczne posty rowniez i z tej grupy)

>Futszak i bez cira srednio wyciaga na SDI 10 kB/s

po pierwsze nie Futszak, tylko futszaK, bo Futszak, futszaK i Futrzak
to sa zupelnie inne osoby

>SDI bylo standardowo 10 kB/s tylko zaczeli cos ulepszac i kombinowac z
>filtrami, aby zmniejszyc szerokosc pasma i doszlo do tego
>ze sie cieszyc z 1,5 kB/s gdy w SDI bylo 10 kB/s

z tego co pamietam CiR na SDI od poczatku byl 8kbps/16userow, jeszcze
pamietam jak dostalem w tej sprawie maila z adnotacja "jak wypeplasz
to mi glowe utna", jeszcze przed wprowadzeniem etapu pilotazowego.
To fakt, ze ludziska siedzacy na SDI generuja spory ruch, ale cos mi
sie zdaje ze to wlasnie SDI jest glowna przyczyna zapchania sie
szkieletu Polpak-T, ktorego jeszcze nie zdazono przebudowac

acha, jeszcze jedno, futszaK nie ma jeszcze zainstalowanego SDI
wiec...

>Przelecialem troche zagranicznych ofert i jest tak, ze jakie pasmo
>wykupujesz takiego masz CIRa.

wyprowadz sie za granice, albo zloz gdzies skarge

>To jakby kupowac samochod z 8 cylindrowym silnikiem, tyle ze
>4 cylindry zablokowano
>ale moc i pojemnosc podaje sie oczywiscie dla 8 cylindrow,
>za to spalanie dla 4 cylindrow.

oj expierd i te Twoje teorie....

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |