Odp: q...ka TPSA

Autor: kocki (pestka_at_aip.pl)
Data: Fri 23 Feb 2001 - 09:53:32 MET

> ...proponuje pretensje do Netii, niech wykupia lacze 2Mbps do Polpak-u
> w kazdym miescie gdzie maja swoje urzadzenia dostepowe i bedzie szlo
> bezposrednio.

Hmmm... pewnie by pomoglo, ale dlaczego inni musza od tepsy wykupowac lacza,
a tepsa od innych nie - w koncu roch jest dwukierunkowy... wydaje mi sie, ze
powinno siem bardziej pomyslec a jakiejs powaznej miedzyszkieletowej
wymianie danych, bo z takim stanem rzeczy jak dzis dozymy do zascianka
internetowego Europy, a pewnie i swiata... Kazdy ma swoje podworko, ale jak
przyjdzie jakies przeskoczyc to trzeba teleportacji dokonac???

Kocki