Re: konto shellowe - pomocy

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Mon 26 Feb 2001 - 08:51:30 MET

On Mon, 19 Feb 2001 01:19:02 +0100, "Gwidon S. Naskrent"
<root_at_artemida.amu.edu.pl> wrote:

>Widzisz, Jarek, różnica między nami a lamerami polega na tym że my
>potrafimy analizować dane które otrzymujemy, a lamerzy nie.
>W powyższym przykładzie - czy myślisz że normalny człek naprawdę jest taki
>głupi że wykorzysta bez sprawdzenia informacje z niepewnego źródła? A
>grupa dyskusyjna jest często niepewnym źródłem (zwłaszcza w temacie
>wywabiaczy, chyba że to pl.sci.chemia).

sluchaj no slonko, tak sie dziwnie zlozylo ze dobrym zwyczajem w
usenecie jest pomagac w takim stopniu w jakim sie potrafi
tak bylo kiedys w poczatkach dzialania usenetu, niestety jak widac
zwyczaje sie zdewaluowaly a to z powodu pojawienia sie szczynerii na
necie, ale tak jest wszedzie

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |