Re: konto shellowe - pomocy

Autor: Gwidon S. Naskrent (root_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 01:19:02 MET

On 18 Feb 2001, Jaroslaw Rafa wrote:

> Zycze wszystkim takim "zartownisiom", zeby ktos im sie analogicznie
> "odwdzieczyl" w innej dziedzinie - np. na pytanie o sposob wywabienia plamy
> z koszuli podal im przepis na jakas mieszanke wybuchowa... ;->

Widzisz, Jarek, różnica między nami a lamerami polega na tym że my
potrafimy analizować dane które otrzymujemy, a lamerzy nie.

W powyższym przykładzie - czy myślisz że normalny człek naprawdę jest taki
głupi że wykorzysta bez sprawdzenia informacje z niepewnego źródła? A
grupa dyskusyjna jest często niepewnym źródłem (zwłaszcza w temacie
wywabiaczy, chyba że to pl.sci.chemia).

GSN