Re: Dziala. I to szybko. Nieprawdopodobne.

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 26 Feb 2001 - 08:10:21 MET

On Sun, 25 Feb 2001 21:25:58 +0100, Tomasz Jarzynka <tomee_at_cpi.pl>
wrote:

>Z doswiadczen z co najmniej tuzinem maszyn z Windows (i tak niewiele),
>ktore stawialem na nogi wiem, ze przy liczbie aplikacji ponizej 500
>zwykle lepiej zreinstalowac Windows (nie czyt. sformatowac partycje).
>A czasem to jedyny sposob...
>
>Pozdrawiam,
>tomee co ma OSR2 od 1997 roku, w 3 komputerze z rzedu na tym samym dysku,
>i tez nigdy nie reinstalowal. I dziala, kurde.

 No tak, wiem, ale to zalezy z jaka starannoscia sie podchodzi do
Windy. Gdyby podchodzic do niej z taka starannoscia jak przy Linuxie
nie byloby problemow. O ile ktos regularnie backupuje rejestr
systemowy, ma zazwyczaj przy sobie backup katalogu windows, zwlaszcza
windows/system, no i regularnie odinstalowuje szajsy ktore nie sa
potrzebne, wowczas naprawde ten system mozna czysto utrzymac, nawet na
wielu kompach. Ja tez 3x zmienialem kompa generalnie (plyta), do tego
rozne karty graficzne, dzwiekowe, dyski, cdromy i jakos sie cholera
trzyma :)))

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie