Re: Dziala. I to szybko. Nieprawdopodobne.

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Sun 25 Feb 2001 - 21:25:58 MET

Paul Radetzky wrote:

> Nie martw sie :)))))))
> Windowsa zainstalowalem RAZ. W 1996 roku.
> NIGDY nie przeinstalowywalem, chociaz rozne szajsy sie zdarzaly. Raz
> tylko musialem od nowa odbudowac caly rejestr, cos sie skopalo,
> zrzucilem czystego z innego kompa, zainstalowalem u siebie i stopnio
> rozbudowalem przez pliki *.reg.

Z doswiadczen z co najmniej tuzinem maszyn z Windows (i tak niewiele),
ktore stawialem na nogi wiem, ze przy liczbie aplikacji ponizej 500
zwykle lepiej zreinstalowac Windows (nie czyt. sformatowac partycje).
A czasem to jedyny sposob...

Pozdrawiam,
tomee co ma OSR2 od 1997 roku, w 3 komputerze z rzedu na tym samym dysku,
i tez nigdy nie reinstalowal. I dziala, kurde.

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_cpi.pl 0601706601
"I am not prejudiced. I hate everyone equally."