Re: Dziala. I to szybko. Nieprawdopodobne.

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 26 Feb 2001 - 08:10:22 MET

On Sun, 25 Feb 2001 18:18:16 +0100, "CooleR" <mati21_at_poland.com>
wrote:

>Nie wiesza netu mówisz??? Dostałem wirusa o nazwie zipped_files.exe.
>Patchuje on plik wsock32.dll, a sam wirus to W95.MTX.dr. Od tamtego czasu
>komputer wiesza mi się w necie. Wchodzę, a np. po 1 sek. albo 45 min. wiesza
>się. Bardzo mnie to zaciekawiło, bo to może być rozwiązanie moich
>problemów:) Ta wiadomość mogłaby iśc na prv, ale myślałem, że może inny
>użytkowncy będą znali rozwiązanie.
>System w98se, reinstalka nie pomogła!
>Poza tym co to jest ten trumpet? Do czego to służy - czy to koniec moich
>problemów:))))))))))))) Jeżeli to tak to :-* . Ach chętnie bym was uściskał
> [...]

 Sprawdzalem AVP, ktoremu zazwyczaj ufalem gdy ma nowe biblioteki z
netu, nic nie wykryl...

  Co do Trumpeta, to jest to... konkurencyjny winsock. A co to jest
winsock... Nie powiem. Nie znam sie na banalnych definicjach :)))
Winsock to winsock i trumpet jest inny :)))))

  O ile sie orientuje Trumpet przejmuje pewne role netowe systemu
Windows, ale w ograniczonym zakresie. Pewne elementy sa jeszcze z
dial-up networking, ppp chyba jest trumpeta, a tcp/ip to nie wiem,
chyba windowsa.

 Tak czy inaczej w Windzie po otwarciu 10 okienka IE zwolnienie i
zatrzymanie netu pewne, a w Trumpecie ostatnio otworzylem 50 i
spokojnie wszystko dalej dzialalo.

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie