Re: Pismaki z Wyborczej wzieli w lape i napisali co cytuje...

Autor: futszaK (futszaK_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 08:50:12 MET

On Wed, 14 Feb 2001 17:46:51 +0100, "Wojtek Zak"
<zakvoy09_at_poczta.wp.pl> wrote:

>Od razu widać, gdzie taniej (mam nadzieję, że to widzisz), natomiast cen
>stałego dostępu nie porównywałem.
>Tyle, że mają opłaty za wolumen ściąganych (może wysyłanych ?) danych, czego
>w Polsce chyba nigdzie nie ma; kilka lat temu przejechał się na tym NASK.

checheche, notabene przejechal sie dzieki Telekomunikacji Polskiej
sa:-)))

z pozdrowieniami
futszaK_at_TpsAsUX.com
0603 237728
"Rozsadny czlowiek dostosowywuje sie do swiata; nierozsadny czlowiek uporczywie
stara sie dostosowac swiat do siebie. Dlategoz wszelki postep zalezy od ludzi
nierozsadnych" - George Bernard Shaw

--
Konto pocztowe z powiadomieniem SMS? Tak! http://rubikon.pl