Re: Neostrada a ISDN

Autor: futszaK (futszaK_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 08:50:24 MET

On 14 Feb 2001 20:11:56 +0100, usenet_at_marcoos.net (marco) wrote:

>Dziekuje bardzo za rozwianie moich watpliwosci :)))
>Heh zeby wiecej bylo takich osob w TPSA - kompetentnych i
>odpowiadajacych na pytania :))))

bo na razie tych bardziej kompetetnych jest niedobor i raczej siedza
oni blizej techniki co mnie osobiscie nie dziwi.

Czy Ty byc posadzil osobe kompetentna aby w 90% odpowiadala na te sam,
lamerskie pytania ???

z pozdrowieniami
futszaK_at_TpsAsUX.com
0603 237728
"Rozsadny czlowiek dostosowywuje sie do swiata; nierozsadny czlowiek uporczywie
stara sie dostosowac swiat do siebie. Dlategoz wszelki postep zalezy od ludzi
nierozsadnych" - George Bernard Shaw

--
Szybko, szybciej, RUBIKON! Naprawdę szybki Internet: http://rubikon.pl