Re: TRANSFER!!!

Autor: Mariusz Wołek (mariuszw_at_lexmedia.com.pl)
Data: Wed 14 Feb 2001 - 18:57:26 MET

Michal Tatarynowicz <tekkton_at_polbox.com> w artykule
news:1etg8t8f3805nfllb4f0s29hj2ulelijta_at_4ax.com pisze...

> A co tu ma do rzeczy CIR? Ja nie wykupuje łącza po to, żeby
> ściągać/wysyłać z prędkością określoną przez CIR (która notabene też
> jest czysto teoretyczna, bo do routera brzegowego) tylko po to, żeby
> ściągać/wysyłać z taką prędkością jaką wykupiłem i opłacam
> miesięcznie.

:-)))) A jak to sobie wyobrazasz? Ktos z ma serwer na łączu 256 kb (wolno
mu!) ty masz 1 Mbit i chcesz miec od niego transfer 1Mbit? bo za tyle
placisz? A jesli jest za bramką nask/tpsa i bramka po stronie nasku nawala?
A co...? itd.

> Chyba, że te tysiąckilkaset złotych miesięcznie to opłata za łącze np.
> 64kbit/s, ale w takim wypadku nikt mnie o tym nie uprzedził. Na umowie
> stoi jak byk 1Mbit/s.

To jest maksymalna przepustowosc do routera brzegowego

(...)

> Kurde, człowieku, kiedy się nauczysz, że nie jesteś najmądrzejszym
> człowiekiem piszącym na newsy, a tym bardziej w całym kraju? Korki? A
> jakie korki przepraszam są na drodze mój_router <-> router_brzegowy?

O ile pamietam (a czytalem o tym dawno) to twoj router jest podpiety do
routera brzegowego a do switcha FR (a razem z nim inne routery klientow), a
dopiero switch do routera brzegowego. To jest dla ciebie prawie
"przezroczyste" pomijajac jeden drobiazg - inni moga wygenerowac spory ruch
na FR.

Zaslav