Atrakcyjny dostep do Internetu?

Autor: Adrian Borowski \(CHIP\) (borowski_at_chip.pl)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 15:53:19 MET

Witam szanownych grupowiczow :)
Poniewaz wszyscy wspolnie mamy w zwyczaju nieustanne narzekanie na naszego
kochanego monopoliste (czytaj: "Tepsa"), ktory chyba i tak nie zamierza
zrezygnowac z wysokich cen za polaczenie z Internetem, postanowilem zebrac i
uporzadkowac informacje na temat tzw. alternatywnych sposobow dostepu do
Sieci w calej Polsce. Niektore z nich moga okazac sie bardzo atrakcyjne a
byc moze wielu z nas nie wie o ich istnieniu.
Dlatego, jezeli czytajac ten post wlasnie korzystasz z Internetu za
posrednictwem providera innego niz TPSA, to prosze daj mi znac e-mailem.
Zalezy mi jedynie na zebraniu opinii uzytkownikow, dlatego potrzebne mi sa
jedynie namiary na firme oraz krotki komentarz na temat sposobu dostepu i
jakosci uslugi. Wasze odpowiedzi przyczynia sie do powstania tekstu, ktory
zostanie opublikowany na lamach CHIP-a (4/2000). Jednoczesnie bede Wam
bardzo wdzieczny za pomoc.
Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc,
Adrian Borowski
Magazyn Komputerowy CHIP