Re: Atrakcyjny dostep do Internetu?

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 18:45:06 MET

Nawiązując do postu z Mon, 12 Feb 2001 15:53:19 +0100 autorstwa Adrian Borowski \(CHIP\) (borowski_at_chip.pl):
: Poniewaz wszyscy wspolnie mamy w zwyczaju nieustanne narzekanie na naszego
: kochanego monopoliste (czytaj: "Tepsa")

Przepraszam, wskaż mi dowolnego posta, gdzie narzekam na tepsę, albo
zrezygnuj ze słowa "wszyscy" z pejoratywnym dodatkiem "wspólnie" :)

: jakosci uslugi. Wasze odpowiedzi przyczynia sie do powstania tekstu, ktory
: zostanie opublikowany na lamach CHIP-a (4/2000). Jednoczesnie bede Wam
: bardzo wdzieczny za pomoc.

Ile wierszówka? :)

--
Grzegorz Janoszka