Re: Atrakcyjny dostep do Internetu?

Autor: Tomasz Magda (tomasz.magda_at_e-przekaz.net)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 18:49:37 MET

> [...]
> Poniewaz wszyscy wspolnie mamy w zwyczaju nieustanne narzekanie na naszego
> kochanego monopoliste (czytaj: "Tepsa"), ktory chyba i tak nie zamierza
> zrezygnowac z wysokich cen za polaczenie z Internetem, postanowilem zebrac
> uporzadkowac informacje na temat tzw. alternatywnych sposobow dostepu do
> Sieci w calej Polsce. Niektore z nich moga okazac sie bardzo atrakcyjne a
> byc moze wielu z nas nie wie o ich istnieniu.
> Dlatego, jezeli czytajac ten post wlasnie korzystasz z Internetu za
> posrednictwem providera innego niz TPSA, to prosze daj mi znac e-mailem.

usługa DialNet firmy Telefonia Lokalna (Dialog),
ppp, jedynym limitem jest maksymalny czas sesji = 10 godzin, po których
zrywane jest połączenie, jednak zaraz można je ponownie nawiązać;
w tej chwili jadę na ISDN, równiutko na dwóch kanałach co daje 128Kbps
(16KB/s widzę bardzo często. szczególnie przy ftp); nadmieniam, że DialNet
dla ISDN i analogów jest w tej samej cenie co jednoznacznie wskazuje co się
bardziej opłaca;

miesięczna opłata - ok. 104 zł brutto
aktywacja - jakieś 15 zł

> Zalezy mi jedynie na zebraniu opinii uzytkownikow, dlatego potrzebne mi sa
> jedynie namiary na firme oraz krotki komentarz na temat sposobu dostepu i
> jakosci uslugi. Wasze odpowiedzi przyczynia sie do powstania tekstu, ktory
> zostanie opublikowany na lamach CHIP-a (4/2000). Jednoczesnie bede Wam
> bardzo wdzieczny za pomoc.
> Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc,
> Adrian Borowski
> Magazyn Komputerowy CHIP
> borowski_at_chip.pl

co do jakości to oczywiście gdy ląduję na serwerach postawionych w tpnecie
to jest różnie (bramka przez WCSS) natomiast zachód idzie rewelacyjnie;

Pozdrawiam
Tomek M.