Re: Atrakcyjny dostep do Internetu?

Autor: zsw (zsw_at_tel.debica.pl)
Data: Tue 13 Feb 2001 - 04:01:43 MET

Napisal zsw.
wplyw kozy na his.
Ha co ma koza do hisa ,ano ma .Jak Rebe radzil Ickowi kupic koze bo mu
ciasno w domu to Icek kupil i bylo mu jeszcze ciasniej i jeszcze bardziej
niewygodnie,ale po 2-tygodniach Rebe poradzil sprzedac koze to od razu sie
poprawilo w domu i bylo wygodniej.Tak wyglada sprawa hisa.-odsylacz nowe
propozycje szybkich laczy TPSA.
Reszta jest tylko dedukcja.
Z pozdrowieniami zsw.