Re: Tele2 - zmiana warunkow !!!

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Sun 11 Feb 2001 - 16:54:50 MET

Michal Szokolo wrote:

> Tomasz Jarzynka napisa?(a):
> Chodzi te? o to, ?e *tak szybko* obni?aj?, co wygl?da na efekt b??dnej
> oceny popytu i prawdopodobnie za ma?ej na faktyczne zainteresowanie
> klientów infrastruktury.

Albo moze dzwonili do nich klienci i pytali, dlaczego im sie z Pakistanu
nie sciaga z FTP z predkoscia 8KB/s? :>

> A jak raz obni?yli, to po rozbudowie (ewentualnej) ju? nie podwy?sz?.\, bo
> bezpieczniej gwarantowac mniej.

Widocznie maja taka polityke, ze z zobowiazan sie wywiazuja. Jesli im sie
utrzymanie CIRu 64kbit/s nie kalkulowalo, to lepiej obnizyc parametry,
niz sluchac skarg, ze zle dziala. Takie jest moje zdanie.

> A by?o takie? Nie zauwa?y?em.

A widzisz.

> A po co im PESEL? Po nic uczciwego, chc? si? "dyskretnie" dowiedzie? ile
> mam lat i mie? por?czny index do sprzedawania moich danych.

Owszem. Ale to w Polsce standard.

> Po co im NIP? To ju? zupe?nie nie wiem...

Im - po nic.

> Numer dowodu? To akurat jest OK i poda?bym bez oporu (a nawet okaza?
> stosowny dokument osobie podpisuj?cej ze mn? umow?).

Nie spotkasz sie z ta osoba, dokument wysylasz faksem ;>

> Zapomnieli zapyta? jeszcze o REGON, numer buta i nazwisko panie?skie
> prababki. Te? absolutnie niezb?dne dane.

Osoby fizyczne nie maja REGONu ;>
Przypomnij sobie, o co Cie pytala TPSA, jak zakladales telefon.

> A jeszcze ten kwit do administracji... Moja administracja nie jest stron?
> w umowie (mam z czasów przedkablówkowych dwa "punkty antenowe" na dachu).

To chyba nic dziwnego, ze Tele2 chce, aby administracja wyrazila pisemna
zgode na instalacje anteny. Na ich miejscu nie bylbym szczesliwy, gdyby
przyszedl ciec i pocial siekierka antene za pareset dolarow, bo ktos ja tam
postawil bezprawnie (gwoli wyjasnienia: wlascicielem dachu jest
administracja, nie Ty. w moim przypadku bylo jeszczeinaczej, bo nie ma tu
administracji, a nie jest to domek 1-no rodzinny).

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_cpi.pl 0601706601
"I am not prejudiced. I hate everyone equally."