Re: SDI i karta sieciowa a Internet

Autor: sinc_at_promail.pl
Data: Sun 11 Feb 2001 - 17:07:01 MET

Użytkownik "Marcin Krajewski" <mszpak_at_elektron.pl> napisał w wiadomości
sinc_at_promail.pl wrote:

>Nie ma kart sieciowych 128kbps, jedyne co mozesz to kupic karte z

To nie oto chodzi czy są takie karty. Karta może byc nawet 10/100
tylko, że ja dostane łącze o max przepustowosc 128 kbps.
I to będzie jeden z moich dostępów do Internetu.
Dodatkowo mam SDI na COM1 115 kbps. Czy te dwa dostępy da się
wykorzystać jednocześnie w celu zwiększenia relatywnej predkości?
(dzielenie pakietów?) pozdrawiam
SinC