Re: SDI i karta sieciowa a Internet

Autor: Marcin Jagodzinski (pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl)
Data: Sun 11 Feb 2001 - 17:33:51 MET

On Sun, 11 Feb 2001 17:07:01 +0100, <sinc_at_promail.pl> wrote:

>To nie oto chodzi czy są takie karty. Karta może byc nawet 10/100
>tylko, że ja dostane łącze o max przepustowosc 128 kbps.
>I to będzie jeden z moich dostępów do Internetu.
>Dodatkowo mam SDI na COM1 115 kbps. Czy te dwa dostępy da się
>wykorzystać jednocześnie w celu zwiększenia relatywnej predkości?
>(dzielenie pakietów?) pozdrawiam

Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz w polskim Usenecie grupę poświęconą
zagadnieniom sieciowym. Tam spotkasz fachowców, a nie takich lamerów jak
jak, którzy nie dość, że pouczają Cię, iż Twoja karta sieciowa nie jest
problemem polskiego Internetu, to jeszcze dają Ci *plonka*.

Miłego...

--
Marcin Jagodziński || http://portfolio.art.pl