Re: Tele2 - zmiana warunkow !!!

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Sun 11 Feb 2001 - 14:43:51 MET

Tomasz Jarzynka napisał(a):

> Kurde, nie jestem obronca Tele2, ale prosze, PROSZE nie zapominac, ze
> to jedyna siec, ktora daje CIR dla osob prywatnych. Jedyna. Gdyby tego
> CIRu w ogole nie podali, wszyscy byli by happy i nieswiadomi. A tak
> tylko dostaja po mordzie za to, ze oferuja usluge na gorszych warunkach,

Chodzi też o to, że *tak szybko* obniżają, co wygląda na efekt błędnej
oceny popytu i prawdopodobnie za małej na faktyczne zainteresowanie
klientów infrastruktury.

A jak raz obniżyli, to po rozbudowie (ewentualnej) już nie podwyższą.\, bo
bezpieczniej gwarantowac mniej.

> niz w pierwotnym okresie (ale juz za to, ze zniesli ogr. 100h/mies.,
> to nikt ich nie pochwalil).

A było takie? Nie zauważyłem.

> Zaraz, a o co tam pytano? PESEL, to niestety normalne, adres i telefon,

A po co im PESEL? Po nic uczciwego, chcą się "dyskretnie" dowiedzieć ile
mam lat i mieć poręczny index do sprzedawania moich danych.

Po co im NIP? To już zupełnie nie wiem...

Numer dowodu? To akurat jest OK i podałbym bez oporu (a nawet okazał
stosowny dokument osobie podpisującej ze mną umowę).

Adres to akurat trzeba podać, bo jak inaczej ekipa montażowa trafi? :-)

Zapomnieli zapytać jeszcze o REGON, numer buta i nazwisko panieńskie
prababki. Też absolutnie niezbędne dane.

> to chyba oczywiste, numer dowodu os. -- tu przegieli. NIPu nie wpisalem,
> i sadze, ze gdybym sie poklocil, to numeru dowodu tez bym nie musial.

A jeszcze ten kwit do administracji... Moja administracja nie jest stroną
w umowie (mam z czasów przedkablówkowych dwa "punkty antenowe" na dachu).

--
"That's hardly fair!" he cries.
"Life's not fair," I reply. "But the root password helps."