Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.WYTNIJTO)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 14:10:06 MET

On Tue, 06 Feb 2001 00:50:53 GMT, ladzk_at_waw.pdi.net (Dariusz K.
Ladziak) wrote:

>He he he... A potem przyjdzie nawalony w trzy p... admin rutera w
>tepsie 9bo na trzezwo to nie wierze zeby cos takiego mogli
>zmajstrowac), sp...li ruting tak jak od czwartku ostatniego i pojdzie
>swietowac koniec tygodnia - cztery dni siec lezala martwym bykiem, z
>dialupu megabajt nna godzine dawalo sie wycisnac 9szybciej wczoraj
>newsy czytalem jak sciagalem!). tyle ze na popaprana administracje
>siecia zadne ograniczanie sie uzytkownikow nie pomoze - chyba ze
>stuprocentowe, znaczy podziekowac za wspolprace, ale to wymagaloby
> [...]

to jest fakt, ja wlasnie widze ze wprawdzie bede sciagal przez POL34,
a i tak wiekszosc kasy pojdzie do Polpak-T ktorej bedzie trzeba placic
za dostep, ale naprawde ja nie jestem totalnym upierdliwcem i nie mam
zamiaru narzekac na wszystko i wszystkich, bo to sobie mozna zycie
zatruc.

Bedzie stalka, bede zadowolony, cala reszta jakos bedzie chodzila, a
uwazam ze te 5zl dziennie to jak za darmo :-)

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |