Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.WYTNIJTO)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 14:10:05 MET

On Mon, 05 Feb 2001 22:22:31 GMT, radeckip_at_priv.onet.pl (Paul
Radetzky) wrote:

> Poczekaj, a zobaczysz :))))) Jakiez bylo moje zdziwienie, gdy z
>Warszawy przyjechalem do Bialogardu i net po 020 wrecz SMIGAL. Wyjscie
>na swiat (chyba) z Gdanska gladko i milo, niesamowite, zas wracam do
>stolicy i znoooooooooowu.... Obawiam sie ze jak sie rozwinie w Pile
>masowo wszelka strukturka SDI czy jakis kablowek, moze i u Was zrobic
>sie PRZYKRO :((((((

nie przesadzaj panie nie przesadzaj
Obecnie lacza satelitarne z kanalem zwrotnym sa juz dostepne, moze nie
za niesamowicie tanie pieniadze, ale juz sa dostepne.
W przyszlosci wyzej wymienione beda jeszcze tanialy, wiec jesli sie
zapcha naziemne lacze, to sobie dolacze drugie - satelitarne.

przykro to sie czyta Twoje posty z ktorych wynika ze jak sie rozwinie
to bedzie gorzej

Nie drogi panie, jak sie rozwinie to bedzie lepiej. TPSA juz buduje
wysokoprzepustowa siec miedzymiastowa aby obsluzyc ruch jaki
nadchodzi. Nie martw sie, jesli jest w planach wprowadzenie ADSL-u z
2Mbps downlinkiem to chyba nie po to, zeby dane chodzily jak przez
analogowy modem.
Niedawno z mojego zadupia modemy ledwo chodzily na 9600, a teraz
dociagaja z 3 stron swiatlowody, bedzie ich wiecej niz za niemca kabli
miedzymiastowych. Nie wspominam juz o TelEnergo ktore rowniez
swiatlowody przeciagala, a z tego co informowali przy okazji
prezentacji swoich uslug na KST, oni rowniez beda sie pchali w
udostepnianie Internetu, moze nie pojedynczym abonentom, ale i na to
przyjdzie pora.
Obecnie STOEN szykuje sie do testowania udostepniania Internetu w
gniazdkach energetycznych. W ciagu kilku lat jak bedziesz kupowal
komputer to ze zintegrowana karta sieciowa w zasilaczu i z podlaczniem
do Internetu przez gniazdko energetyczne. Z lezka w oku bedziesz za
kilka lat wspominal czasy kiedy modem nie chcial wchodzic do sieci, a
jedyna rzecza jaka robiles to poczta i news-y bo na wiecej siec nie
pozwalala.

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |