Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Michal Szokolo (msz_at_msz.pmp.com.pl)
Data: Sun 04 Feb 2001 - 13:14:54 MET

Paul Radetzky napisał(a):

> Za transfer ZBEDNY. Nie uwierze, ze ludzie nie maja nic innego do

OK, facet, to płać $100 od bajta swojej poczty i newsów. Cena, uważam,
wcale OK - przecież to jest transfer całkowicie zbędny dla społeczeństwa w
ogólności. I jak łącza zapychają te nieefektywne protokoły POP3 i NNTP!

> roboty niz sciaganie codziennie ____wiecej____ niz 100-200 mb rzeczy
> ARCYPOTRZEBNYCH. Oplaty wpakowalbym tylko powyzej tej granicy.
> A tak to kto inny utnie, ale nie bedzie dawal zadnych 100mb buforow.

Jakim prawem TY chcesz ustalać co MNIE jest potrzebne?

--
If you build a man a fire he's warm for a day,
If you set a man on fire he's warm for a lifetime.