Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 01:50:53 MET

On Mon, 05 Feb 2001 13:26:10 GMT,
tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.WYTNIJTO (Tomek Kruk) wrote:

>Jak widac moje i Ratzkyego drogi sie rozeszly, kiedy pojawila sie
>mozliwosc normalnego korzystania z Internetu (u mnie SDI lada chwila
>bedzie)

He he he... A potem przyjdzie nawalony w trzy p... admin rutera w
tepsie 9bo na trzezwo to nie wierze zeby cos takiego mogli
zmajstrowac), sp...li ruting tak jak od czwartku ostatniego i pojdzie
swietowac koniec tygodnia - cztery dni siec lezala martwym bykiem, z
dialupu megabajt nna godzine dawalo sie wycisnac 9szybciej wczoraj
newsy czytalem jak sciagalem!). tyle ze na popaprana administracje
siecia zadne ograniczanie sie uzytkownikow nie pomoze - chyba ze
stuprocentowe, znaczy podziekowac za wspolprace, ale to wymagaloby
rzetelnej demonopolizacji - bo jak narazie wybor niespecjalny.

--
Darek
P.S. Przyszedl poniedzialek, pewnie jakis wazny Pan Kierownik z