Re: Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI < uwaga dlugie>

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 18:04:52 MET

Dnia 4 Feb 01 o godz. 21:57, Marek Dyjor napisal(a):

> Nie widzialem umowy na usluge SDI.
> ale wywnioskowalem ze umowa ta zawiera tylko obowiazki klienta w stosunku do uslugo dawcy (ma placic i nie pyskowac)
> a niezawiera zadnych gwarancji jakosci ze strony uslugodawcy. Powstaje pytanie czy niespelnia to zamion nierównego traktowania podmiotów umowy, a taki przypadek podapada juz pod paragrafy. Instytucj

A ja ciebie prosze, nie pisz calego akapitu w jednej linijce, tylko lam
linijki po siedemdziesiatym ktoryms tam znaku, jak netykieta nakazuje
(wszystkie twoje posty maja te sama wade). Powyzej 200 znakow w wierszu nie
jestem w stanie przeczytac...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl