Autor: bot (bot_at_SPAMWON.ahoj.pl)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 11:04:42 MET
On Sat, 3 Feb 2001 12:14:39 +0100, "Marek Dyjor"
<mdyjor_at_poczta.onet.pl> wrote:
>Nie widzialem umowy na usluge SDI.
>ale wywnioskowalem ze umowa ta zawiera tylko obowiazki klienta w =
>stosunku do uslugo dawcy (ma placic i nie pyskowac)
W sumie tak jest - nie ma zadnego paragrafu mowiacego ze uslugodawca
do czegokolwiek sie zobowiazuje.
Ale moze mozna w druga strone?
Regulamin - dzial IV paragraf 19:
TP S.A. nie ponosi odpowiedzialności za złą jakość połączeń wynikającą
z:
- podłączenia przez Abonenta niesprawnych lub nie posiadających
świadectwa homologacji urządzeń telefonicznych, faksowych lub
modemowych, wymaganych w myśl ustawy z dnia 23 listopada 1990 r. o
łączności (tekst jednolity - Dz.U. z 1995 r. nr 117, poz. 564 z
późniejszymi zmianami),
- podłączenia lub użytkowania niesprawnego terminala SDI w przypadku
gdy jego uszkodzenie spowodował Abonent,
- nieprawidłowego sposobu instalacji przez Abonenta sprzętu i
oprogramowania służącego do realizacji i korzystania z usługi SDI.
Logika tego paragrafu mnie osobiscie powala - bo wynika z tego ze za
zla jakosc polaczen nie wynikajaca z powyzszych sytuacji TPSA ponosi
odpowiedzialnosc.
Logika logiką - tylko jak to wyegzekwowac :)
Wasz bot
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:43:28 MET DST