Re: Multinet i jego "uslugi" - bulwersujace!

Autor: szomiz (szomiz_at_kocha.dostawac.reklamy.przez.net)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 08:52:04 MET

Użytkownik "Andrzej Gruda" <gruda_at_interia.pl> napisał...

> Wpisanie do wyszukiwarek i uzupelnienie strony o znaczniki meta: "keywords
> decription" ma kosztowac bagatela 8000 - 10000 zl??? Oszaleli? Nie wiem
jak
> was ale mnie to zbulwersowalo!!! Przeciez to cholerne oszustow i wyzysk!
Co
> wy o tym sądzicie?

Wpisac kazdy potrafi, wpisac tak zeby bylo na gorze niekoniecznie. Za to sie
zazwyczaj placi. Wycenili swoja wiedze, umiejetnosci i mozliwosci na 8-10
tys., jezeli Cie to boli zaoferuj podobna usluge, za _przyzwoite_, Twoim
zdaniem pieniadze. Moze bedziesz bogaty...?

szomiz

--
Kto pyta nie bladzi?
Kto pyta ten bladzi z innymi!