Re: Ja chyba wiem co sie dzieje z SDI

Autor: Woyciech Wielogorski (xor_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 00:26:20 MET

"Lukasz Komsta" <luke_at_ariadna.pl> wrote in message
> jacek napisał(a):
> Tak więc lepiej nie będzie. Będzie jeszcze gorzej. Rozwój sieci nie
> zmierza do przepustowości łącz -to dodatkowe koszty. Lepiej podpiąć
> drugie tyle ludzi, bo z tego są zyski. Korzystajmy z Internetu póki
> można, bo z każdym miesiącem będzie nas coraz więcej, a miejsca tyle
> samo
wprowadzenie numerow 020 IMHO bardzo zaszkodzilo polskiemu internetowi.
mnie nie neca bajki o spoleczenstwie internetowym, za to sieci uzywam do
pracy i wolalbym zeby bylo szybciej a mniej informacji, tym bardzieuj ze
znaczna wiekoszsc z nich to tzw pierdoly. jakby trzeba bylo placic te
kilkadziesiat zlotych miesiecznie za platny dial-up u providera to
wyeliminowalibysmy ludzi ktorzy nie maja realnej potrzeby korzystania z
sieci a bawia sie bo dostali komputer na komunie. zdaje sobie sprawe ze
moje podejscie jest egoistyczne i ortodoksyjno-zachowawcze :), ale
warunki jakie sa w Polsce wszyscy znamy.

pzdr
ww