Re: news.atcom.net.pl - co się dzieje??

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Mon 05 Feb 2001 - 00:25:50 MET

Mark <tenchi_at_klub.chip.pl> wrote:

> U mnie jest tak samo. Wczoraj przez jakiś czas leżał i jak ruszył to
> zaczęło się to dziać.

Czujac sie wywolanym do tablicy wyjasniam, ze juz dziala. Po dodaniu
spoola zdechl, ruszyl po reanimacji, ale actived zostal w stanie
wskazujacym. Po ubiciu i restarcie poszlo. Posty powinny byc, tylko nie
bylo ich widac.

Pozdrawiam
D.M.

--
ATCOM Internet Service Provider tel.(22)8703799 fax (22)6497595
Ksiazka adresowa http://www.atcom.net.pl/mailbook/