Re: Ja chyba wiem co sie dzieje z SDI

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.WYTNIJTO)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 14:26:18 MET

On Mon, 5 Feb 2001 00:26:20 +0100, "Woyciech Wielogorski"
<xor_at_interia.pl> wrote:

>wprowadzenie numerow 020 IMHO bardzo zaszkodzilo polskiemu internetowi.
>mnie nie neca bajki o spoleczenstwie internetowym, za to sieci uzywam do
>pracy i wolalbym zeby bylo szybciej a mniej informacji, tym bardzieuj ze
>znaczna wiekoszsc z nich to tzw pierdoly. jakby trzeba bylo placic te
>kilkadziesiat zlotych miesiecznie za platny dial-up u providera to
>wyeliminowalibysmy ludzi ktorzy nie maja realnej potrzeby korzystania z
>sieci a bawia sie bo dostali komputer na komunie. zdaje sobie sprawe ze
>moje podejscie jest egoistyczne i ortodoksyjno-zachowawcze :), ale
> [...]

nic nie stoi na przeszkodzie aby podlaczyc sobie lacze satelitarne do
ebone i miec caly ten polski net w nosie

drogra wolna, to jedynie 3tys miesiecznie ;-)

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |