Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 15:58:24 MET

On 03 Feb 2001 11:58:32 +0100, Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org> wrote:
>Tak sobie czytam, czytam i po prostu nie wierzę własnym oczom. Co za
>ciemnota, co za zacofanie... Nic dziwnego, że w rozwoju
>technologiczno-cywilizacyjnym jesteśmy kilkadziesiąt lat za
>np. krajami UE...

Postep technologiczny polegajacy na sciaganiu pirdul ... hmm dziekuje
zaczekam.

>Jeśli ktoś płaci za dostęp do Internetu ryczałtem, to ściąganie tego,
>co chce, jest jego ŚWIĘTYM PRAWEM!!! Ani Ty, ani Radetzky, ani nikt
>nie zabroni mi zassać np. Oracle. Możecie mi robić pikiety pod domem,
>ale ja będę ściągał dalej.

Jezeli planujesz na tym Oracle pracowac sciagaj oczywiscie Twoje swite prawo.
A jezel isciagasz po to aby zapchac lacze - coz w USA mozna strzelac do osob
wchodzacych na teren prywatny - ale nie robia tego w stosunku do gosci bo
wlasiciele posiadaja zdrowy rozsadek(nie planuje rozpetac dyskusji o Ameryce i
zdrowym rozsadku jako takim) . Tak wiec jezeli sciagasz pierdoly aby je z
chwile skasowac to pozwol ze poddam Twoj zdrowy rozsadek w watpliwosc.

Nie zrozum mnie zle . Masz takie prawo . Jednak czsami warto pomyslec o innych
i o tym czy to co wlasnie sciagam przyda mi sie czy sciagam bo fajnie lampki
na modemie mrugaja .

>Co za ciemnota, za przeproszeniem wszystkie członki mi więdną ze
>zgryzoty, kiedy to czytam.

A z takimi tekstami staraj sie hamowac.

Tak wiec podsumowaujac - nie kodeks internauty a moze troszke wieksza zdolnosc
przewidywania i kulture nalezaloby wyrobic.

Zupelnie inna sprawa jest to ze gdyby TPSA nie "modernizowala" sieci tak
nieudolnie prawdopodbnie tej dyskusji nie bylo by .

Uff sygnaturka chyba mnie krytykuje .

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
Confucius say too much.