Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 15:47:17 MET

On Fri, 02 Feb 2001 21:10:21 +0100, Marcin Jagodzinski <pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl> wrote:
>Problem w tym, że jestem przekonany, iż jedyną technologią przesyłania
>danych do której dojrzali wszyscy internauci jest e-mail [1].

Taak ? Podam pare przykladow :
-przeslanie prezentacji 60MB mailem do osoby na modemie (bo wysylajacy mial
2Mbit)
-przesylanie dyskietki jako Skrot do dyskietki
-byl na stronie formularz w *doc do wyslania faxem , lub przez www do
wyslania, co zrobil klient firmy ? Sciagnal doc'a wydrukowal , wypelnil ,
zeskanowal jako bmp i przeslal mailem .
-o I love you , Romeo nie wspomne .

Wniosek przeceniasz ludzkosc .

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
Women do come with instructions; ask them.