Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Piotr Pazoła (zelik_at_mediaprojekt.leszno.net)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 14:48:09 MET

* Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org> napisał(-a):
> Jeśli ktoś płaci za dostęp do Internetu ryczałtem, to ściąganie tego,
> co chce, jest jego ŚWIĘTYM PRAWEM!!! Ani Ty, ani Radetzky, ani nikt
> nie zabroni mi zassać np. Oracle. Możecie mi robić pikiety pod domem,
> ale ja będę ściągał dalej.

Oczywiscie! Widzialem w tej dyskusji glosy odnosnie ,,braku mozliwosci
zdalnej pracy na jakims zdalnym hoscie''. No coz, mnie takze to
czasem irytuje, gdy piszac `ls' widze wyniki za 10 - 20 sec. czesem
wcale. ;/ Jednakze inni ludzie maja, tak powiedziales swiete prawo by
robic co im sie zywnie podoba -- bede non-stop wysylal iso do znajomego,
przez powiedzmy miesiac - i co, powiesicie mnie za to?

Tak samo ktos moze mi wmawiac, ze to ja generuje zbedny ruch poprzez
ssh, czytajac polipa przez ten, tego slrn-a.

Ludzie! Nie oddychajcie! Kiedys i Tobie moze tlenu zabraknac!

Jezeli miec juz pretensje to do ISP. Kupuje, korzystam -- jak, moja
sprawa. Nie dziala? Nie mam CIR-a, musze przebolec.