Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Gwidon S. Naskrent (root_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 18:09:05 MET

On Fri, 2 Feb 2001, Jacek Orlowski wrote:

> Jakos taki absmak wyczuwam w tej wypowiedzi, ze ci co uzywaja OE to
> ummm... nie ludzie

Może nie, może tak, w każdym razie OE to podczytnik.

Jak kiedyś panował adresizm, tak teraz newsreaderyzm.

> Uużywam OE od dawien dawna i wcale nie mam zamiaru z niego rezygnować;

Osobowość nieprawidłowa z cechami masochistycznymi...?

> wedlug mnie jednak MS powinien domyslnie implementowac bardziej pop-
> rawna konfiguracje - tak by mniej swiadomi nie pisali "czesc Bolek"
> w HTML'u :/

Gdyby uważali że to nie jest dobrodziejstwo dla ludzkości, to by tego nie
implementowali. Nic więc dziwnego że HTML jest ustawiony domyślnie i
dopiero trzeba luserowi jednemu z drugim uświadomić że coś jest nie tak
(wielu nie zauważa...)

GSN