Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Jacek Orlowski (jacao_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 17:59:22 MET

Użytkownik "konrador":

> ktorego uzywa wiekszosc ummm... ludzi wysylajacych e-mail czytajacych
> newsy...

Jakos taki absmak wyczuwam w tej wypowiedzi, ze ci co uzywaja OE to
ummm... nie ludzie
Uużywam OE od dawien dawna i wcale nie mam zamiaru z niego rezygnować;
wedlug mnie jednak MS powinien domyslnie implementowac bardziej pop-
rawna konfiguracje - tak by mniej swiadomi nie pisali "czesc Bolek"
w HTML'u :/

slainte!
jacaO.