Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Jacek Orlowski (jacao_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 20:08:38 MET

Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <root_at_artemida.amu.edu.pl>:

> Osobowość nieprawidłowa z cechami masochistycznymi...?

Wypraszam sobie - to ze uzywam OE wcale nie robi ze mnie "nie ludzia"
Uzywalem innych programow, np. Pegasusa, NetscapeMail czy The Bat
jak na razie OE zaspokaja moje potrzeby w zupelnosci - dodatkowo
jestem do niego przyzwyczajony - korzystam z tego produktu od
czasu jak sie nazywal jeszcze InternetMail

Windows jest moja podstawowa platforma pracy co nie oznacza ze
nie korzystam z linuxa i jego klientow np. pine czy mutt a pod
Xy bardzo przypadl mi Kmail; grypy jedynie tinem

To tylko w kwestii wyjasnienia koledze root_at_artemida :-)

Slainte!
jacaO.