Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 07:33:08 MET

On 2 Feb 2001 02:20:01 +0100, pawel_at_szymanski.pl (Pawel Szymanski)
wrote:
>Sluchaj,... ja wiem, ze dla ciebie 30*2=15 ale nie musisz wprowadzac
>swojego myslenia internet.

 Sluchaj, ja wiem ze dla ciebie niewazne jest co kto pisze i piszesz
swoje. A w tej chwili normalnie mnie powalasz. O CO CI CHODZI Z TYMI
NUMERKAMI? Wyskakujesz jak diabel z pudelka i czepiasz sie sam nie
wiesz czego. Przeczytaj jeszcze raz tamten moj list od poczatku i caly
thread to zrozumiesz o czym pisalem i skad te dane wzialem.

> nie stac cie na dobre lacze? twoj bol.

 Nie stac mnie na kupowanie 500 b/s za pare baniek miesiecznie. A
11kb/s nigdy nie bedzie. Zawsze... niewazne.

>to czym bede je obciazac to jest tylko i wylacznie
>moja sprawa.
>nie podoba sie? mozesz sie poplakac. to wszystko.

 Brawo! O czym to ja mowilem? O solidaryzmie?

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie