Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: MS (filutek6_at_kki.net.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 02:19:02 MET

Użytkownik "Paul Radetzky" <radeckip_at_priv.onet.pl> napisał w wiadomości

> Wiem, ze bardziej utopijne od komunizmu, ale jestem przekonany, ze
> gdyby...

Chyba troche przesadziles... :-(
Ja mam dostep satelitarny i wpiety jestem w szkielet internetu
europejskiego, omijam PL a i tak kapie mi kilkanasci kbit/sek.
Na to jest siec aby ciagnac.
Jak w latach 20 XX wieku ludzie zaczeli ginac w wypadkach samochodowych przy
"zawrotnych" predkosciach 30 km/h, to ludzie wpadli na pomysl modernizacji
drog a nie niejezdzenia, nie? Efekt, mozesz teraz zaiwaniac 100 km/h i
bezpiecznie dojedziesz do domku na papu i kakauko :-)
Marcin