Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at_szymanski.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 02:20:01 MET

In article <3a7a908c.5208787_at_news.tpi.pl>, Paul Radetzky wrote:

> Wiem, ze bardziej utopijne od komunizmu, ale jestem przekonany, ze
>gdyby...
Sluchaj,... ja wiem, ze dla ciebie 30*2=15 ale nie musisz wprowadzac
swojego myslenia na
internet. nie stac cie na dobre lacze? twoj bol.
jhezeli ja wykupuje lacze 1mb to oznazza,
 ze moga sciagac z sieci *wszystko* z predkoscia
1mb/s. place za przepustowosc lacza = moge je w takim zakresie obciazac.
to czym bede je obciazac to jest tylko i wylacznie
moja sprawa.
nie podoba sie? mozesz sie poplakac. to wszystko.

Ever

P.S. sorry za literowki ale mam 30% pakietow straty do tego servera