Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 07:32:57 MET

On Thu, 1 Feb 2001 19:08:25 +0100, "Slawek 'IDEall' Fydryk"
<joker_at_krowka.mu.invalid> wrote:

>... ze takie brednie nadaja sie na pregierz, a zazdrosc jest niezdrowa.
>Moze byc przyczyna chorob.

Czego mam zazdroscic? 500 b/sek? Za 200 pln miesiecznie? Czlowieku!
Wiesz ile rzeczy teraz kupuje sobie zamiast nic nie wartego
500b/sek???? Mimo wszystko myslalem caly czas o SDI i moze wkrotce
zobaczycie mnie na jakiejs stalce, ale ostatnie wydarzenia przekonuja
mnie ze rachunek 200 pln miesiecznie za usluge beznadziejnej jakosci
:))))) ROTFL kto tutaj jest nabijany w buteleczke?

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie