Re: Transfer z zagranicy (SDI)

Autor: rafal wiosna (raf_at_mielonka.polbox.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 08:12:01 MET

* Lukasz Trabinski <lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl> wrote:
> Pokaż mi w, którym momencie jest stwierdzenie, że TPSA gwarantuje
> "Szybki Dostęp do Internetu", a w szczególnośći szybki dostęp do jego
> zasobów? Szybki dostęp możesz mieć, ale tylko do najbliższego routera,
> czy też modemu po drugiej stronie kabla, który może być uważany jako fragment
> internetu. :-)

        Żaden provider nie da gwarancji na transfer gdzieindziej niż do
swojego routera brzegowego -- większośc, która "gwarantuje" transfer ma
drobnym drugiem po gwiazdce takie stwierdzenie. Dalej jest puszcza, gąszcz i
Dziki Zachód. _MOŻNA_ zagwarantować pasmo w relacji punkt-punkt nawet gdy
pomiędzy tymi punktami jest wraża [nieswoja] sieć ale za pieniądze
conajmniej o jedno zero większe niż najszybsze łącze oferowane przez
providera [no chyba, że oba punkty są w jego szkielecie -- wtedy to co
innego]. Można też iść inaczej -- czy ktoś zastanawiał się dlaczego nie ma
problemów szybkościowych np. ze stronami Microsoftu?

        [Proszę pamiętać, że w/w opinia jest moją _prywatną_ opinią.]

rafal wiosna * Polbox On-Line Service * Fidonet 2:480/33 * In ARP we trust