Re: Transfer z zagranicy (SDI)

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 02:01:01 MET

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Oczywiscie w umowie

> Przeczytaj tekst umowy.
> Umowa wyraznie gwarantuje Szybki Dostep do Internetu
> gdyz taka jest nawet nazwa samej uslugi dostepowej.

Pokaż mi w, którym momencie jest stwierdzenie, że TPSA gwarantuje
"Szybki Dostęp do Internetu", a w szczególnośći szybki dostęp do jego
zasobów? Szybki dostęp możesz mieć, ale tylko do najbliższego routera,
czy też modemu po drugiej stronie kabla, który może być uważany jako fragment
internetu. :-)
Poza tym "szybki", to jest pojęcie względne; nigdzie w umowie nie ma ścisłej
definicji pojęcia szybki...
Twoje argumenty są na poziomie niedorozwiniętego pięciolatka..

W regulaminie/umowie jest natomiast punkt:

"TP S.A. nie gwarantuje przepustowośći do zasobów internetowych."
Skoro masz SDI, to pod czymś takim musiałeś się podpisać, czyż nie?

> To wygrac w sadzie to jest pryszcz.

Tak? Twoi prawnicy skontaktują się prawnikami TP S.A, tak? Stać cię na to?

ps
OK, nie będe bił już piany...

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*