Re: Transfer z zagranicy (SDI)

Autor: Gwidon S. Naskrent (root_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 23:31:11 MET

On Thu, 1 Feb 2001, jacek wrote:

> Transferu z zagranicy od 3-4 tygodni praktycznie nie mam. Zeby przeczytac
> artykul np. na witrynie CNN to wpisuje adres i ide na herbate. Sa pewne

Rzeczywiście, ładowało mi się 40 sekund w links, ale ponieważ strona
pojawia się w trakcie wczytywania, na ogół krócej trwa znalezienie
odpowiedniego linku albo wklepanie tekstu do szukarki.

Przy okazji poczytałem sobie o wirusie który podobno kradnie hasła
używającym AOL. Widzicie że nie tylko w Polsce są polipy :-)

> (nieduze) szanse, ze w miedzyczasie strona sie zaladuje. O sciaganiu
> czegokolwiek wiekszego to juz dawno zapomnialem.

Z Polski też?

> Moj Boze (teraz sie rozczulam), a kiedys sluchalem sobie nawet
> zagranicznych stacji radiowych. Na moim SDI (Warszawa) to jest zupelnie
> niemozliwe. No, ale wlasciwie po co mi taki luksus jak radio przez
> Internet, prawda?

Ja tam mam radio na półce, a poza tym links i tak nie ma plugina do
odtwarzania *.ra :-)

> Myslalem, ze w skrocie SDI pierwsza litera oznaczala "szybki" ale na
> pewno sie myle, bo inaczej musialbym uznac, ze TPSA mnie oklamala - a to
> przeciez niemozliwe?

Możliwe - nie obiecywali niczego i dotrzymali słowa.

> Dylemat jaki przede mna stoi sprowadza sie do tego czy zrezygnowac z SDI
> i powrocic do 2.5-krotnie drozszego niezaleznego providera i do modemu
> 33.6? Zal mi wydawac 500-600 zl/mies. na Internet, ale obecna sytuacja
> jest rozpaczliwa.

A czy niezależny provider gwarantuje ci _transfer_?

GSN