Re: Transfer z zagranicy (SDI)

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 12:57:41 MET

rafal wiosna <raf_at_mielonka.polbox.pl> wrote:

> Żaden provider nie da gwarancji na transfer gdzieindziej niż do
> swojego routera brzegowego -- większośc, która "gwarantuje" transfer ma
> drobnym drugiem po gwiazdce takie stwierdzenie. Dalej jest puszcza, gąszcz i
> Dziki Zachód. _MOŻNA_ zagwarantować pasmo w relacji punkt-punkt nawet gdy
> pomiędzy tymi punktami jest wraża [nieswoja] sieć ale za pieniądze
> conajmniej o jedno zero większe niż najszybsze łącze oferowane przez
> providera [no chyba, że oba punkty są w jego szkielecie -- wtedy to co
> innego].

Jasne, dla mnie jest to oczywiste, próbowałem tylko - jak widać bezskutecznie
- wytłumaczyć to niejakiemu expertowi...

> Można też iść inaczej -- czy ktoś zastanawiał się dlaczego nie ma
> problemów szybkościowych np. ze stronami Microsoftu?

Jak to nie ma? Z mojego prywatnego SDI - po wyłączeniu proxy - nie doczełem
aż strona się załaduje. Swoją drogą, ciekawe jak wygląda sprawa owego
felernego trasparent proxy dla abonentów SDI, przez który przez pewien
czas, szedł ruch www/dns? (pisałem kiedyś o tym na polipie).

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl