Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Gwidon S. Naskrent (root_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 21:16:13 MET

On Thu, 1 Feb 2001, konrador wrote:

> wiec jesli nie sciagac za duzo danych wiec nie przegladac tez stron z
> jakimis flashami duza iloscia grafiki i innymi pierdolkami

Ty się śmiejesz, a ja strony oglądam links, i nie ściągam nie tylko
flashów ale i niepotrzebnej grafiki (już ja wiem jaka jest potrzebna <g>)

> nie sciaganiu programow zalozmy ftp etc... czym bez tego bedzie internet?
> mamy sie cofnac kilka lat wstecz ?...

W czym się chcesz cofać...? Po prostu jeśli ktoś ma SDI albo łącze o
zbliżonej szybkości to niech sobie wybije z głowy ciąganie filmów, całych
płytek z Linuxem czy warezowych gierek po 400 MB. Parę mp3 na dzień nie
wystarczy?

GSN