Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: KKL (kitluk_at_kitluk.net)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 21:25:00 MET

repcio_at_r3pc10.n3t (Przemysław Gubernat) wrote in
<slrn.pl.97j7ra.846.Przemyslaw_at_repcio.at.home>:

>Jestem za..... !
>A co z zassysaniem całych CD i pochodnych z Linuxem ?! Mam
>już dość ludzi uniemożliwiających mi normalną pracę na
>zdalnej konsoli...

Takze popieram, ale...

Dlaczego, my, jako kraj, musimy byc internetowym zadupiem? Czemu
polska siec szkieletowa (mysle tu o tepenetach, polach34 itd)
musi byc tak dupiata?. Czemu nasze sumaryczne wyjscie na swiat
(liczac wszystkich ispow) jest mniejsze niz 4 krotnie od nas
mniejszych Czechow?
A placimy, jak za zboze...

--
Best regards/pozdrawiam