Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: konrador (nospam-konrador_at_hot.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 22:05:45 MET

On 01 lut 2001 "Gwidon S. Naskrent" <root_at_artemida.amu.edu.pl> wrote:

>Ty się śmiejesz, a ja strony oglądam links, i nie ściągam nie tylko
>flashów ale i niepotrzebnej grafiki (już ja wiem jaka jest potrzebna
><g>)

no ciekawe :>

>W czym się chcesz cofać...? Po prostu jeśli ktoś ma SDI albo łącze o
>zbliżonej szybkości to niech sobie wybije z głowy ciąganie filmów,
>całych płytek z Linuxem czy warezowych gierek po 400 MB. Parę mp3 na
>dzień nie wystarczy?

mnie tez wkurza mysl ze 10 osob zaklada sobie sdi na spolke i sciaga
napsterem mp3 24/7...

ale nie przesadzajmy - internet jest dla ludzi i to takze download roznych
shitow w stylu 'smiesznych filmikow' czy freeware'owego softu...

ludzie maja placic 160zl miesiecznie za czytanie news'ow i pisanie maili do
znajomych?...

--
konrador // konrador_at_hot.pl // uin.8899390
-- visit my homepage @ www.konrador.net --