Re: offtopic: ebay

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 22:14:15 MET

Tomek Zarod wrote:
>Ja sprowadzam z USA duzo ksiazek, czasem plyty i to idzie przez agencje DHL w
>Katowicach. Z reguly dzwonia i sie pytaja co jest, jak ksiazki, to z reguly
>udaje im sie przepchnac bez odprawy (vat+clo i tak jest 0). Gorzej z
>przesylkami mieszanymi.

no dobrze, ale mnie zachodnie książki raczej nie interesują, czy dałoby się
podobnie zrobić z palmtopem lub zabytkowym komputerem/konsolą ?

>Co do placenia - polecam www.bidpay.com, z reguly na nastepny dzien
>odbiorca ma kase. Biora 5$ przy malych transakcjach.

wniosek z tego taki, że sam transport będzie kosztował majątek i warto
brać coś tylko hurtowo? a najlepiej jeszcze mieć znajomego "po właściwej
stronie" ?
BTW czy byłaby jakaś różnica, gdyby aukcja była europejska?
BTW2 odniosłem wrażenie, że http://ebay.com to tylko USA, są oddziały
m.in. niemiecki czy francuski, ale co z resztą świata?

>Jakby co, zapraszam po szczegoly na priv, bo to nie do konca ta grupa...

wiem, że nie do końca ta, ale czy jest jakaś właściwsza? biznes chyba
też nie pasuje...

PS. bardzo dziękuję wszystkim za szczegółową odpowiedź, bałem się, że tylko
    Expert odpisze...

--
Safe in dreams
Away from where they are