Re: offtopic: ebay

Autor: Tomek Zarod (tomek_at_ksiegarnia.com.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 21:10:20 MET

Jacek Popławski wrote:

> no dobrze, ale mnie zachodnie książki raczej nie interesują, czy dałoby się
> podobnie zrobić z palmtopem lub zabytkowym komputerem/konsolą ?

nie jestem celnikiem, ale to zalezy od szczescia i rodzaju przesylki.
Zwykle lotnicze trafiaja do celnikow rzadko, natomiast wyslane ekspresem
- zawsze i wtedy to najczesciej jest zle.

> wniosek z tego taki, że sam transport będzie kosztował majątek i warto
> brać coś tylko hurtowo? a najlepiej jeszcze mieć znajomego "po właściwej
> stronie" ?

5$ to nie jest dramatycznie duzo. Nie wiem do jakiej kwoty, mi nigdy nie
przekroczylo, ale na aukcjach kupuje pojedyncze rzeczy, ktorych nie ma w
"normalnych" sklepach i antykwariatach.

> BTW czy byłaby jakaś różnica, gdyby aukcja była europejska?
> BTW2 odniosłem wrażenie, że http://ebay.com to tylko USA, są oddziały
> m.in. niemiecki czy francuski, ale co z resztą świata?

wydaje mi sie, ze nie ma w sprawach celnych, natomiast co do placenia -
nie wiem.

tz

--
http://www.ksiegarnia.com.pl/