Re: Opłacalność kont shellowych...

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 22:20:02 MET

On Sun, 28 Jan 2001 20:01:31 +0100, Lukasz Kowalczyk <lukasz_at_warszawa.home.pl> wrote:
>[ Lukasz Komsta ]
>
>Nieważne, z czego żyją. Daj mi namiary na kilku (porządniejszych) z nich,
>bo bardzo jest mi takie konto potrzebne. :-)

elektron.elka.pw.edu.pl - oplata 50 zl za 6 lat . ssh , poczta , ftp , www ,
skrypty 10 MB quoty potem wiecej . Jedyny problem to ze zapisy przymuja tylko
w czerwcu i trza zaliczyc testy z matematyki i fizyki celem wykazania
odpowiedniej wiedzy .

Pozdrawiam
BP,PPNMSP

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
The way to a man's heart is through the left ventricle.