Re: Szlag by to k...a trafil, czyli polska mentalnosc

Autor: Cezary Suproń (csupron_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 12:11:16 MET

Użytkownik "Dariusz Laskowski" <darlas_at_post.pl> napisał w wiadomości

> To zależy ile będzie tych KB? ~:)
> --

Panowie spójrzcie na sprawę z innej strony. Usługi telekomunikacyjne są
takim samy towarem jak każdy inny i można potraktować całą sprawę nie jak
supermisję zbawienia ludzkości, tylk jak zwykłe przedsięwzięcie biznesowe.
Oczywiście w obecnej, nienormalnej sytuacji na rynku telekomuniakcyjnym,
intuicyjnie próbujemy traktować rozwój internetu w kategoriach wojny z
odwiecznym wrogiem TPSA ale okazauje się że ogół społeczeństwa nie
zaangażowany ideologicznie w spór za nic ma argumenty tego typu. Podejrzewam
że o wiele skuteczniejszą promocją internetu w szerokich kręgach społecznych
byłyby argumenty żywcem wzięte z reklam proszku do prania czy samochodów:
szybciej, lepiej, pół darmo lub KONIECZNIE MUSISZ GO MIEĆ.

Pozdrawiam
Cezary Suproń